El món dels morts

dimecres, 20 de juny del 2007 | Etiquetes de comentaris: | |

En Yuri estava jugant una partida d'escacs contra ell mateix quan de cop i volta sona el timbre. És estrany, perquè són les dues de la matinada. Però en Yuri és molt bona persona i davant la possibilitat que sigui algú amb alguna urgència greu, decideix apropar-se a la porta per veure qui és i què vol.
Mira per l'ullet de la porta i veu un paio amb el que sembla un llençol negre que el cobreix. "Deu tenir fred" pensa en Yuri, que és molt bona persona. Decideix obrir la porta, però quan només l'havia obert un parell de pams s'adona que aquell paio du una dalla que en fa dos com ell (que tot s'ha de dir, és força baixet,... a més de bona persona). És per això que intenta tancar la porta d'un bon cop, però el personatge de negre posa el peu per evitar que és tanqui. Sona un cop sec, com si hagués picat una pedra, no un peu.

???: Hòsta puta! Oh, quin mal! No siguis tan bèstia!
Yuri: Qui ets? què vols? D'on has sortit?
???: Tranquil home, no li faré mal. Només vull una cosa.
Yuri: Qui és?!
???: Calmi's home.
Yuri: ...
???: Hmmm... Sóc la mort. Vinc de l'infern i el vull a vostè.
Yuri: Aaaah! Però sóc massa jove! I estic bé de salut! I sóc molt bona persona... crec...
La mort: Tranquil, que vingui de l'infern no significa que el vulgui dur allà. Però és ben cert que morirà. És inevitable. És el destí.
Yuri: I qui em matarà? vostè?
La mort: No pas, jo només estic aquí per endur-me la seva ànima.
Yuri: Doncs torni quan estigui mort, hòstia! No em toqui els collons.

En Yuri tanca la porta aprofitant que La mort ha tret el peu. No obstant, La mort apareix asseguda al sofà. En Yuri és resigna, sap que ha arribat la seva hora, tot i que no sap perquè. Decideix preguntar-li a La mort, ella ho deu saber.

Yuri: Escolta... d'això... de què moriré?
La mort: El teu veí et matarà.
Yuri: El meu veí? Què hi té en contra meva?
La mort: Res.
Yuri: ...
Yuri: I?
La mort: I res més. Tirarà la porta al terra i et clavarà 4 ganivetades al pit.
Yuri: No pot ser, la gent no mata per no res.
La mort: Jo no n'estaria tant segur, de fet en seràs testimoni.
Yuri: Això és impossible, aquestes coses no passen.
La mort: D'això,... Yuri, fa 10 minuts creies possible que jo hem presentes aquí i que obririem un debat sobre les possibilitats de la teva mort?
Yuri: ...
La mort: I doncs?
Yuri: Aquí l'has clavat. L'has clavat tio, l'has clavat.

En aquell precís instant, el veí tira la porta al terra, s'apropa a en Yuri i el pela. 4 ganivetades al pit.


Continuarà...

2 comentaris:

  1. Anònim says:

    oh, molt bon relat tio!

  2. Anònim says:

    A vegades, crec que fumes coses que et subministra un que tu i jo sabem xD