I per què no escriu aquest...?

divendres, 19 de gener del 2007 | Etiquetes de comentaris: | |

Fa uns dies que no escric gaire per no dir gens... de fet res. El cas és que tinc feina i estic refredat, cosa que no impedeix que em passi el dia navegant, però si que em bloqueja les idees, i aquest blog no seria el mateix sense aquestes. D'aquí poc m'hi tornaré a posar, tinc un parell de temes dels que parlar.


Per cert, l'altre dia vaig anar a l'oculista i... com a que no hi veig. De fet ja ho sabia, per això vaig anar-hi. El que volia era, simplement, que em fes la recepta per a unes ulleres noves. Aquest cop em canviaré la muntura, que ja toca.

5 comentaris:

  1. Anònim says:

    Aquesta foto... L'has tret del llibre "inventos inutiles, estupidos y japoneses"! Magnific llibre, em vaig passar tota una tarda a la llibreria amb un amic petant-me de riure amb les diferents fotos xD

    PD: per cert, hola, he vist el teu blog per animelliure xD

  2. Ferran Mata says:

    Aquesta foto... L'has tret del llibre "inventos inutiles, estupidos y japoneses"!
    Doncs no, l'he treta del google. No coneixia l'existència d'aquest llibre. Però valdrà la pena busca-lo i llegir-lo, segur que ha de ser la hòstia.

  3. Anònim says:

    Be, no es deia així, no recordo el títol però aproximadament era aquest xD
    Doncs si que és la hòstia si, encara recordo invents com la manta amb "No molestar" escrit per dormir al tren o les sabatilles d'estar per casa pels gats xDDD

  4. Steffy says:

    M'agrada el teu blog, t'he linkat al meu ;)

  5. Ferran Mata says:

    Merci Estefanía.
    Veig que el teu bloc l'acabes d'obrir. Veig que hi poden haver entrades interessants, així que jo també t'afegeixo al meu.