Un munt de pasta.

dijous, 15 de febrer del 2007 | Etiquetes de comentaris: | |

Obrir el meu estoig pot comportar la destrucció del món, entre d'altres coses. No obstant, qui l'obri pot fer-se ric, o ser atacat pel Pacman o per un fantasma. Els més rucs intentaran desxifrar el missatge en melonià que no és més que el meu nom.



D'entre el paperets que veieu n'hi ha hagut més. N'he tingut alguns de 25 i 30€, però ja me'ls he gastat. La meva última adquisició és de les més "especials" que han passat pel meu estoig. Em devien Un munt de pasta, i això és justament el que vaig rebre, un munt de pasta. Que gran. Ara estic esperant lo que serà una de les més grans adquisicions: Dos ulls de la cara. I tot, per deixar el Tipp-Ex a 30€. Hehehe.

1 comentaris:

  1. Anònim says:

    osti, que avariciós que ets... .-p