Intent d'homicidi

dimarts, 23 d’octubre del 2007 | | |

Avui quasi m'atropellen. Estava anant cap a la universitat, i just abans d'arribar-hi hi ha una cruïlla amb semàfors. Total, que m'espero a que es posi verd i llavors avanço. O avanço fins que a una tia se li acudeix pitjar l'accelerador per voler passar en roig, com havia fet l'anterior cotxe. Qui sap que li ha passat pel cap a la tia aquella, però el semàfor ja feia estona que el tenia en verd (i ella en vermell (que va després del taronja)). Tampoc és que hagi estat tan greu, no m'ha tocat ni de bon tros, però per quins set sous s'ha de fotre a moure tenint el semàfor vermell?


Total, que n'he sortit il·lès, i la tia amb el cotxe enmig del pas de zebra. Jo li he fotut la mirada de la mort i el seu acompanyant/marit/pare (no m'he fixat ni ganes), una esbroncada de ca l'ample.
.

0 comentaris: