El món al revés...

dissabte, 13 de setembre del 2008 | | |

Ho han tornat a fer! Estan bojos aquests catòlics! El papa Benet XVI aconsella als seus fidels defugir de la cobdícia i l'amor als diners. Au vinga home! Els hi hauria de caure la cara de vergonya! Els més lladres del món, la mafia més ben muntada... i solten això! És indignant, el papa cada cop que obre la boca llença verí. I el més trist és que hi haurà gent que els seguirà.


Per cert, tinc un dubte. Perquè el Papa sempre va protegit dins el Papamòbil? No el protegeix Déu? oh, espera...
.

3 comentaris:

  1. Anònim says:

    Aquesta secta són els que a l'entrada de totes les esglésies tenen una capseta per a que hi fiquis diners, després de cada missa passen demanant diners, després de cada bateig passen demanant diners, després de cada funeral passen demanant diners (això ja és el colmo!!!), etc...


    Respecte a la pregunta sobre per què el Papa va protegit dins del Papamòbil, la resposta és CHUCK NORRIS. Tot dit...






    xD

    Vinga Mata, ens veiem!

  2. Anònim says:

    No estic gens d'acord amb el comentari anterior.
    Primerament, l'Esglesia catòlica no és cap secta.
    En segon lloc, dir que tots els diners que recullen van destinats a pobres i ONG, en tinc constància (m'agradaria veure't a tu en una situació com la que ha de passar tota aquesta gent, sort en tenen d'aquests diners).
    I si no hi creus, no parlis tant, i actua. Porta'ls els diners tu directament.

    pd. pensa (però detingudament, profundament i amb tranquilitat) si estàs fent alguna cosa de profit en aquesta vida.

    Reflexiona sobre la teva vida, independentment de com hagis estat educat, tingues la teva pròpia personalitat.

  3. Anònim says:

    "l'Esglesia catòlica no és cap secta"

    Depèn com t'ho miris.

    "tots els diners que recullen van destinats a pobres i ONG"

    No et dic el contrari, però no són maneres. Això ha de ser un acte voluntari. Si et passen la safata dins l'església demanant diners t'estan fent pressió. I ja et dic que el fet de que passin la safata en un enterrament és una falta de respecte MOLT greu.

    "I si no hi creus, no parlis tant, i actua. Porta'ls els diners tu directament."

    Ara hi vaig... Els diners no ho arreglen tot...

    "pd. pensa (però detingudament, profundament i amb tranquilitat) si estàs fent alguna cosa de profit en aquesta vida."

    Per començar, no m'amargo pensant en que un ésser "tot poderós" iracund i venjatiu em maleirà si no li reso i compleixo els 10 manaments...

    "Reflexiona sobre la teva vida, independentment de com hagis estat educat, tingues la teva pròpia personalitat."

    Mira, si havent estat 13 anys de la meva vida en un col·legi de monges he acabat sent ateu i anti-religiós, és que no em mengen el coco tan fàcilment, així que la personalitat pròpia la tinc assegurada.
    I tornant als 10 manaments abans esmentats: El primer de tots ja diu "Estimaràs Déu sobre totes les coses.". Si comencem així ja, malament. Amb aquesta frase, el que deies de "tenir personalitat pròpia" ja se n'ha anat a fer punyetes. Tots com "burregus" fent el mateix, és a dir, personalitat pròpia ZERO.

    Continuaria escrivint, però és inútil malbaratar més memòria als senyors de Google per parlar d'aquest tema.