Notícies de cinema

dissabte, 17 de gener del 2009 | | |

Començaré amb una notícia que ja es veia a venir i que fa temps que en vaig escriure els rumors per aquí: Queda confirmada la pel·lícula de Cowboy Bebop (produïda per la FOX) amb Keanu Reeves fent de Spike Spiegel. Tot i que no sóc massa fan de Neo ja se'm fa la boca aigua i se'm farà difícil aguantar el "mono" fins el 2010 per veure'n el resultat.

L'altra notícia és agredolça: Hi haurà pel·lícula de la saga "La Fundació" d'Isaac Asimov. La mala notícia és que la dirigirà... Roland Emmerich. Així he reaccionat:



Si ja em semblava difícil portar aquesta saga al cine, amb Emmerich ja ho veig impossible. Quasi que prefereixo veure una "Sci-fi movie" o alguna peli d'Uwe Bol abans que "La Fundació" d'Emmerich (sí, d'aquest tipus de pel·lícules que es barallen per entrar al Bottom 100 d'IMDb).

Per acabar falta dir que també hi haurà pel·lícules per al 2010-2011 d'"Akira" i "Ghost in the Shell".

PD: Un detall sobre Akira que pel que es veu ja s'ha confirmat. Leonardo Di Caprio farà de Kaneda i Joseph Gordon-Levitt farà de Tetsuo. No crec que sigui una mala elecció, pot sortir bé.

EDIT: Com ha dit el Hawkins en un comentari, el senyor Di Caprio no farà de Kaneda a Akira, simplement és limitarà a produir. De la mateixa manera, no espereu veure a Gordon-Levitt fent de Tetsuo. El Hawkins també ens fa saber que el mateix Di Caprio també produirà una peli de Ninja Scroll.
.

5 comentaris:

  1. Steffy says:

    NOOOOOOOOOOOOOOOO!! Què gran The Office, pobre tio aquest de personal, super bon pavo i al jefe no li cau bé xD

    Per altra banda, no sé com pots fer la boca aigua amb en Keanu fent d'Spike Speagel... si és el hombre ladrillo!

  2. Hawkins says:

    La fundació, una sèrie de llibres que no he llegit i sempre dic de fer-ho però n'apareixen d'altres.
    Avui m'ha agafat per entrar al teu bloc i he vist que l'has reactivat. Estic content que no ho deixis de banda, així que com a reconeixement per la feina feta t'enllaçaré perquè, com si es tractés d'una maledicció, tres dels quatre que tinc enllaçats jo estan aturats. Ara la steffy ja no serà l'única que estarà en moviment, ¡toma ya!

  3. Anònim says:

    Noooo god! Noooo god!!!!

    Leonardo di caprio de Kaneda???

    Noooooo god!!! please

    NNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mikel

  4. Hawkins says:

    Acabo de llegir que, finalment, el Leonardo DiCaprio NO protagonitzarà Akira, ni tampoc no sortirà a Ninja Scroll com estava previst. Va dir ell mateix en unes declaracions fetes al novembre que al final les seves tasques només es limitaran a producció.
    Vaja, ho he buscat bé i no he llegit enlloc que al final rectifiqués aquesta decisió, corregiu-me si m'equivoco.

  5. Ferran Mata says:

    Certament Hawkins, tens raó. No em vaig fixar, però ho vaig llegir en una notícia que ara em fixo que data del 22 de febrer de l'any passat. No sé com cony se'm va passar.

    No sabia que també estigués ficat en Ninja Scroll, però benvinguda sigui.