Kalia Vanish Oxi Action Multi Crystal White
divendres, 25 de maig del 2007 | Etiquetes de comentaris: Crítiques a la societat | |Kalia Vanish Oxi Action Multi Crystal White,... hauria de ser tant difícil dir detergent? De lluny salta a la vista que l'estratègia és dotar d'un munt de noms estranys que sonen a alta tecnologia a un producte per arribar a les mestresses de casa espanyoles que, presumiblement, consumeixen telescombreries. Al cap i a la fi, la publicitat dels productes de neteja sempre és igual. Per començar, tots el productes netegen més que tots els altres. Una paradoxa? Ves.
Des de la sortida al mercat d'un original, el producte és capaç de fer miracles i netejar-ho absolutament tot de la manera més perfecta. Però després surt una actualització, un detergent 2.0 o una nova parauleta seguida del nom. I després, encara que el producte fos capaç de convertir el negre en blanc i el blanc en súperblanc,... pam, detergent 3.0. I entrem en un bucle infinit en que el nom del producte supera l'amplada de la caixa que el conté. Llavors canvien el nom de la marca i el publiciten com a producte revolucionari.
El que mes em molesta, a part del nom, es que els anuncis es passin a TV3 en castellà?
Aquest es un altre motiu per a no comprar-lo.
No saben aquesta gent que la llengua de Catalunya es el català? Tan poca sensibilitat tenen.
No comprar elproducte es la solució!
Es patetic, l'anunci es fa a Arenys de Munt i la companyia es incapas de fer una versió en català per emetre per TV3!
Fins quan estarem disposat a aguantar.
Boicot als productes en castellà a la televisió catalana.