Conversant amb el Diable

divendres, 19 d’octubre del 2007 | | |

Estava a punt de sortir de casa per anar cap a l'estació (Tarragona --> Flix) quan sona el telèfon i passa això (no és broma):

- El senyor José?
- No, no està.
- A qué hora podemos encontrarle?
- No, no la va a encontrar aquí.
- Ha muerto?
- (WTF) Errrr... no, és que no vive aquí.
Com que encara no m'havien dit que collons volien...
- Qué es lo que quiere?
- Esto és información de ofertas de Telefonica....
- No me interessa.
- Pero si aún no le he dicho nada!
- Da igual, no me interessa.
- Peró....
- Oiga, tengo prisa, adiós.
"Avui a Barri Sèsam hem aprés que si una persona no és en una casa,... és molt probable que sigui morta." De debò que me'n feia creus.
.

6 comentaris:

  1. Anònim says:

    Hola Ferran! He entrat al teu blog navegant navegant... i ja el tinc als meus preferits! M'agrada la varietat de temes de què parles i el teu punt de vista crític i irònic. De fet t'he trobat des d'Animelliure (jo també tinc un web sobre manga en català, des d'on volem engegar una campanya per a reivindicar la normalització lingüística del manga en català). Es diu Mangacat. Com que m'ha agradat molt com escrius i en sóc la respondable, si volguesses col·laborar-hi i enviar-hi algun articlre sobre manga, anime o cultura japonesa te'l publicaríem! Volem atraure gent d'arreu dels PPCC i... bé, estem en aquesta fase ;p Si vols, posa't en contacte amb mi enviant-me un missatge privat al web. Gr6

  2. Anònim says:

    Quan acabes Tòquio Blues, passa a Kafka a la platja, diguem que accentua el to oníric i surrealista.

  3. Anònim says:

    Segur que era un sudaca de merda, oi? ^^

  4. Anònim says:

    xD

    Sense comentaris...

  5. Ferran Mata says:

    No siguis així Miquel,... però, malauradament, ho era. Era una Sud-americana.

  6. Anònim says:

    Ho aveu vist tots, no?! ho aveu vist!!!!

    La mare quels va parir!!!!

    XP