El metges no estudien.

dijous, 30 de novembre del 2006 | Etiquetes de comentaris: | |

Al mateix temps que vaig pensar en lo de que estudiar matava neurones, vaig tenir aquesta conversa a l'IRC:


Sedmikrasky_Currant: Hola Cloud_
Cloud_: Estic fent un brake
Cloud_: Tant estudiar no pot ser bo per les neurones
Cloud_: La societat ens enganya, volen que estudiem per a fer-nos més estúpids.
Sedmikrasky_Currant: xDDDD
Sedmikrasky_Currant: Pero i llavors, com ens curariem?
Cloud_: Anant al metge
Sedmikrasky_Currant: i el metge no ha hagut d'estudiar per arribar a ser-ho?
Sedmikrasky_Currant: i creus que ell es un estupid i un ignorant?
Cloud_: Sí, per això sempre et pregunten:
Cloud_: - Què té?
Cloud_: i tu li dius
Cloud_: - És vostè el metge, diguim vostè que tinc
Cloud_: ^^
Uzu_off: xDD
Sedmikrasky_Currant: pero que jo sapiga, tu saps els sintomes que tens i ells encara no són endevins
Uzu_off: nono
Uzu_off: mira el dr. house
Uzu_off: xD
Cloud_: exacte, el Dr. House no estudia
Cloud_: Mire sèries de metges, i per això en sap tant
Cloud_: vale, els metges aprenen medicina mirant sèries de metges
Uzu_off: xDD
Cloud_: i com que en aquestes només hi surten grans casos, cap metge normal sap curar un refredat
Cloud_: i això és així i qui digui el contrari és un miserable
Uzu_off: i rubalcaba aunque no lo diga tambien
Cloud_: hehehe


Donc això, està claríssim que medicina no és una carrera on la gent estudia durant 6 anys, sinó una carrera on la gent mira sèries de metges durant 6 anys.

0 comentaris: