Ve de lluny

diumenge, 25 de novembre del 2007 | | |

Sóc pastafari, les coses clares. I ve de lluny, ja a 3r d'EGB tenia "problemes" perquè no em deixava manipular per aquests pocavergonyes. Al cap i a la fi sóc una butxaca menys d'on treure diners (i qui digui que l'església no és una màfia és un miserable).
Aquí la imatge:

(Les meves notes d'adoctrinament religiós de 3r d'EGB)

Encara sort que sempre he preferit la raó a la fe. Si em diuen alguna cosa, que hi hagi proves darrere. Perquè que em vinguin amb un "Ho diu la Biblia"... n'hi ha per riure-se'n a la cara, perquè això no s'aguanta per enlloc. S'ha d'estar tarat.

3 comentaris:

  1. Amo says:

    [off-topic]Aplica "religiosament" les normes aquí descrites: http://freeworld.thc.org/root/phun/unmaintain.html
    I faràs de la teva tasca com a programador una cosa molt més interessant, apart de fer-te imprescindible a l'hora de fotre-li mà a qualsevol cosa que hagis escrit.
    No és per a putejar als companys, noooo. És per a assegurar-se la feina de per vida :-P
    Ah, i queda't amb l'apartat: Obscure film references, i aplica-ho: S'ha de fer fora a la gent massa poc friki del negoci XD XD XD[/off-topic]

  2. Anònim says:

    Jo vaig estudiar 12 anys en un col·legi de monges (encara que no ho sembli xD), i mai m'he sapigut els 10 manaments (i això que només són 10). Per mi que era l'únic que no se'ls sabia, i no sé per què, em van donar una segona oportunitat... i res xDD.
    La d'hores que hem perdut estudiant religió... i que podríem haver invertit aprenent a programar en Ada o en assemblador! xD (m'ha sortit mig rodolí)

    Per no mencionar a l'home de les grenyes amb barba blanca i un triangle al cap amb un ull dins (rollo Ten Xin Han), diré... A cascar-la!

  3. 4catalonia says:

    Tenint en compte que a les notes posava que era optativa a casa teva algú no perdia l'esperança de veure't amb sotana, jajajaja

    P.D: Jo no he tingut mai una assignatura de contes...