Soy Leyenda (...o no)

diumenge, 23 de desembre del 2007 | | |

Què havia de fer després de 2 exàmens seguits? Doncs anar al cine a relaxar-me una mica. La pel·lícula? Soy Leyenda. Amb Will Smith com a protagonista i quasi únic actor del film. M'ha agrdat? és bona?... Doncs que voleu que us diga, diguem que podria haver estat millor. O que no acaba de complir les expectatives. El que està clar és que no arriba ni de bon tros a la categoria de Llegenda.

Sinopsi:
Robert Neville (Will Smith) és un brillant científic, però ni ell va poder contenir el terrible virus que era imparable, incurable i fet per l'home. Ara Neville, immune, és l'únic ésser humà en el que queda de la ciutat de Nova York, i potser del món. Durant tres anys ha enviat tots els dies missatges de ràdio, desesperat per trobar a altres supervivents. No obstant això, Neville no està sol, sinó que està envoltat de "els infectats", víctimes de la plaga que van ser convertits en éssers carnívors que només poden existir en la foscor.


La brillant recreació digital d'un Nova York apocalíptc, solitari i salvatge, no salva un film que comença bé, a la mitja hora veiem com va caient i, després de llençar-se al buit, acaba com una pel·liculeta qualsevol. Tot i la soledat del protagonista, la peli aconsegueix almenys que l'espectador no caigui adormit, o lo que és lo mateix, que és entretinguda o no es fa pesada. Però que una peli sigui "entretinguda" dista molt de ser sinònim de "bona". I aquesta no ho és.


Diria més, i sobretot carregaria amb força contra les escenes del final, però no ho faré per no desvetllar-lo a tots aquells que la volguéssiu anar a veure-la.

Nota: 6/10
.

4 comentaris:

  1. Jose Manrique says:

    Jo la baig anar a veure el disssabte passat i estic d'acord amb tu.
    L'únic que si que em vaig adormir un moment a la part que el gos se'n va per la part fosca XD (tava cansat, no que la peli fos un plom)

  2. Jose Manrique says:

    Correcció tardia....
    vaig* (em a mal als ulls)

  3. Steffy says:

    Doncs jo la vaig trobar força bona... vaig deixar el braç d'un amic meu maco maco... ai que malament que ho vaig passar.

    Lo del Shrek sobra jajaja

  4. Anònim says:

    Lo millor de la peli, el gos xD

    s'espatlla a partir de quan li paren la trampa aquella, despres tot previsible...
    Tot que la primera mig hora em va agradar bastant.